Spanyolország – Amikor még a hangulat volt az elsődleges a nézőktől.
A Barcelona és a Real Madrid a világ két leghíresebb klubja. Ráadásul a királyiak a legeredményesebbek is. A dicső eredménysor csak úgy elkezdte vonzani a szponzorokat. Ez, a két klubnál kezdődő jelenség járult hozzá ahhoz, hogy a labdarúgás is a szórakoztatóipar egyik legfontosabb ágazata lett, az életérzés és néha az eredmények helyett is a bevételek kerültek a fontossági lista első helyére.
Éppen emiatt döntöttek úgy a futballvezetők a világ legnagyobb klubjainál, hogy meg kell változtatni a lelátói kultúrát, azaz le kell cserélni a nézőközönséget. Mert a szponzorok az eredményesség után fizetnek elsődlegesen, a fanatikus szurkolók viszont nem az eredményesség miatt szeretik a klubjaikat, kivéve persze azokat, akik minden évben más gárdáért szorítanak, mindig azért, amelyiket a legjobbnak gondolják.
Nem hiszed el, hogy tud ultráskodni egy öreg néni – NB1.hu
Öreg néni szurkolása
Azokban a városokban, ahol több millióan élnek, nem volt nehéz újabb tízezreket a lelátóra vonzani, de ahol jóval kisebb a populáció, ez azért neccesen megy, már ha persze megy egyáltalán. A Barca és a Real vezetői viszont sikerrel jártak, mindenki, aki látott már 15 évvel ezelőtt is meccseket a két klub stadionjában vagy stadionjából, pontosan tudja, mennyivel tüzesebb volt a hangulat régebben a két arénában. Hogy ez jó vagy nem jó, nem tisztünk eldönteni, mindenesetre megmutatjuk, mennyire más volt akkoriban…
Kipróbálnád a sportfogadást? A legjobb helyen jársz! (x)