Nem ment zökkenőmentesen a jegyértékesítés.
Óriási érdeklődés övezte a magyar válogaott soron kövekező hazai mérkőzését. Az Olaszország elleni Nemzetek Ligája találkozóra rengetegen szerettek volna jegyet venni, amit az online rendszer nem bírt el. A szurkolók panaszaira reagált az Magyar Labdarúgó Szövetság(MLSZ).
“Az MLSZ kivizsgálta a magyar-olasz válogatott mérkőzés jegyértékesítésének fennakadásait. Az InterTicket Kft. által értékesített jegyek néhány óra alatt gazdára találtak, ugyanakkor a várakozók kiszolgálása nem a szövetség által elvárt színvonalon történt a jegyértékesítési partner részéről. Az MLSZ utasította az InterTicketet, hogy haladéktalanul fejlessze előszobarendszerét.
A magyar-olasz mérkőzésre augusztus 26-án, pénteken 10 órakor indult a jegyárusítás, és mintegy 200 ezres jegyigénylés mellett délután fél 7-ig értékesítették a rendelkezésre álló mintegy 55 ezer jegyet.
Ilyen nagy érdeklődés esetén a jegyértékesítési rendszer mellett működő, a várakozó vevőket sorba állító, ún. előszobamodulra is szükség van. Az erre a célra alkalmazott rendszer a nagy terhelés miatt pénteken nem működött megfelelően, a kiosztott sorszámok kiadásával, kezelésével problémák voltak tapasztalhatók. Ugyanakkor a jegyeladási rendszer óránként mintegy hatezer vásárlót szolgált ki zökkenőmentesen a minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett.
Az ilyen hibák – az amúgy is hosszú ideig tartó várakozás mellett – minden érintett személyt jogosan bosszantottak. Érthető módon azok voltak különösen csalódottak, akik a túlkereslet miatt hosszas várakozás után sem juthattak belépőjegyhez.
Az MLSZ jelentést és magyarázatot kért a cégtől a fentiekkel kapcsolatosan. A megbeszélések során az InterTicket megerősítette és elismerte, hogy az általuk működtetett "előszobamodul" nem alkalmas ilyen terhelés megfelelő kezelésére, a problémákat ez okozta, és ennek lecserélése feltétlenül indokolt.
Az InterTicket vállalja, hogy az eddig alkalmazott sorszámadó modult egy olyan, nemzetközi szinten is széles körben használt alkalmazásra cseréli, amely a lényegesen nagyobb terhelést megbízhatóan kezelve magasabb szinten képes kiszolgálni a szurkolókat a jegyrendszerbe való belépést megelőzően. A cég a megfelelő működés érdekében a szükséges intézkedéseket haladéktalanul megteszi. Az ígéret szerint az új rendszer transzparens és következetes módon fogja kiadni a sorszámokat, a valós érkezési sorrendben fogja beengedni a várakozókat a jegyeladási modulba, és a várakozók státuszáról a résztvevők folyamatos tájékoztatást kapnak a rendszerből.
Az MLSZ a saját, illetve a jegyértékesítő partnere nevében elnézést kér mindenkitől, aki kellemetlen és kényelmetlen helyzetbe került a várakozás alatt.
Az MLSZ legfontosabbnak azt tartja, hogy a következő mérkőzéstől kezdődően transzparens, kulturált és fogyasztóbarát körülmények között történjen a várakoztatás és a jegyeladás is. A szövetség ezúton is köszöni a szurkolók évek óta tartó támogatását, a rendkívüli érdeklődést a válogatott mérkőzései iránt, valamint a jegyvásárlás során tanúsított türelmet.”
Kipróbálnád a sportfogadást? A legjobb helyen jársz! (x)