Így is borsos a jegy ára.
KORONAVÍRUS: KITEKINTÉS A NAGYVILÁGBA!
Virtuális szurkolókkal erősített a címvédő Dinamo Breszt labdarúgócsapata a fehérorosz bajnokságban.
A klub mezbe bújtatott próbababákat rak ki azoknak a drukkereknek a helyére, akik interneten jegyet vásárolnak a mérkőzéseikre, a fejrészre pedig kiragasztják a szurkoló arcképét. Szerdán a Sahtar Szoligorszk elleni kupaelődöntőn legalább harminc próbababát helyeztek ki a lelátókra. Az egyik a Real Madrid 2016/17-es idényben használt idegenbeli mezét "viselte", míg egy másik például az Aston Villa 1990-es évekbeli felszerelését "hordta".
"Ez a mi kreatív ötletünk. A virtuális szurkolók így láthatják magukat a televíziós közvetítésben" – mondta Vlagyimir Macsulszkij, a klub főtitkára arra utalva, hogy mivel Európában egyedül a fehérorosz bajnokság üzemel, így külföldön jelentősen megnőtt az érdeklődés a meccseik iránt.
A virtuális jegyek a 9000 forintnak megfelelő 70 fehérorosz rubelbe kerülnek, amely ötször több, mint a normál belépők ára. A szerdai találkozóra hat országból értékesítettek ilyen tiketteket, többek között Kanadából és az Egyesült Államokból is volt vevő.
Fehéroroszországban továbbra is nézők előtt zajlik a pontvadászat, de a 16 csapatból tíznek a drukkerei, többek között a Dinamo Breszté is bojkottálják a mérkőzések látogatását a koronavírus-járvány miatt. Amíg egy hónapja még 5000 szurkoló volt a csapat összecsapásain, addig szerdán már csak ezer.
Kipróbálnád a sportfogadást? A legjobb helyen jársz! (x)