Egyesült Államok – „Az internet úgysem lesz népszerű Magyarországon!”
Amikor Imre Mátyással, az nb1.hu alapítójával- és örökös főszerkesztőjével (sajnos már több mint öt éve nincsen közöttünk…) az 1999-es elindulásunk után felajánlottuk pár klubnak, hogy nekik is csinálunk honlapot, a legtöbb helyről azt a választ kaptuk, hogy minek foglalkozunk az internettel, az úgysem lesz népszerű Magyarországon.
Nyolc évvel ezelőtt azt hallgattuk, minek nekünk Facebook-oldal, amikor az Iwiw sokkal jobb, miért nem ott nyomulunk…
Ezt csak azért mesélem el, mert az USA-ból már nem egy szurkoló és kolléga küldte el az nb1.hu-nak azt a linket, ami nagyon fontos cikkre mutat.
Azt tudni kell, hogy az Egyesült Államok csapatsportágaiban nemcsak a teljesítmény alapján szerződtetnek sportolókat, hanem azt is figyelik, mennyi bevételre tehetnek szert a klubok a népszerűsége miatt az adott kiszemelt nevével ellátott termékekkel. Ennek egyik fokmérője, hogy kinek, mennyi követője van a közösségi médiában, illetve az, hogy milyen minőségű tartalommal rukkol elő.
Nos, Nikolics Nemanja ebben is a legjobb lehet, ha segítünk neki. Mint a címben már jeleztük: Kakát, Villát, Giovincót és Kakát is verheti, ha rá voksolunk. Vagyis egészen pontosan a Facebook-oldalára, amit egyébként az egyik legprofibb magyar kommunikációs szakember, Kemény Kristóf kezel.
Magyarország – Nem vertük nagydobra, de nagykorúak lettünk. – Az nb1.hu-ra, bazmeg!" A fenti, magasröptű párbeszédre 18 évvel ezelőtt került sor a sajnos már több mint öt éve elhunyt Imre Mátyás (aki az nb1.hu alapítója- és örökös főszerkesztője) és köztem. Ennél többet szinte soha nem beszéltünk egymással, még akkor sem, amikor egy Skodával négyen kimentünk Manchesterbe.