Első a tűzijáték, aztán...
Az MTVA Sajtó Osztály nb1.hu-nak küldött közleménye:
"Nemcsak a helyszínen, hanem a televízió képernyője előtt is felfokozott várakozás övezte a Puskás Aréna avatóját.
A tévében és az interneten közel kétmillióan kapcsoltak az M4 Sport négyórás műsorára, a Magyarország–Uruguay találkozót pedig átlagosan 824 ezren nézték november 15-én, pénteken. Ezzel az M4 Sport piacvezetőként zárta a napot.
A közszolgálati sportcsatorna megnyerte a főműsoridős versenyt a hazai televíziós csatornák között: 15,4%-kal zárt a teljes népesség és 16,4%-kal a 18-49-es korosztályban. Maga a mérkőzés pedig 19,3 %-os közönségarányt hozott – azaz minden ötödik tévénéző Szalaiéknak szurkolt a meccs alatt.
Érdekesség, hogy az eseményt többen barátaik otthonában követték, a Nielsen számításai szerint így a mérkőzés nézettsége 855 ezer fő lett. Az M4 Sport élőben is nézhető a mediaklikk.hu-n, ezt kihasználva 54 451 fő ezen a platformon is követte a találkozót, a megtekintések száma pedig 122 479 volt.
A nemzeti válogatott idei legnézettebb mérkőzése lett az Uruguay elleni találkozó, hasonló érdeklődésre a Portugália elleni 2017-es vb-selejtező óta nem volt példa. A pénteki esemény 2019-ben a közmédia 2. legnézettebb műsora volt, csak az augusztus 20-i tűzijáték előzte meg.
Érdemes követni az M4 Sport műsorát ezen a héten is, ugyanis kedden 20:00-tól a sorsdöntő Wales- Magyarország Eb-selejtezőt közvetíti a csatorna (a mérkőzés kezdése: 20:45), az m4sport.hu, valamint a Kossuth Rádió."
Kipróbálnád a sportfogadást? A legjobb helyen jársz! (x)