Új névadó szponzorja lett a magyar bajnokságnak.
Változatlan piaci szereplők támogatják a professzionális magyar labdarúgást a következő években, ezzel is segítve az MLSZ által kitűzött stratégiai célok elérését és a klubok fejlődését. Az MLSZ májusi közgyűlésén a tagság elfogadta a 2030-ig szóló labdarúgás-fejlesztési stratégiát és egyhangúlag, újabb öt évre megválasztotta Csányi Sándort a szövetség élére. Az újjáalakult elnökség csütörtökön tartotta első ülését – írja az mlsz.hu.
Azt követően, hogy májusban lezajlott a nyilvános pályázat, az MLSZ vezető testülete áttekintette a magyar bajnokságok és kupák jövőbeli támogatóinak körét. Minden korábbi szponzori kör folytatja szerepvállalását a következő időszakban is, változik azonban a férfi NB I elnevezése: a 2025-2026-os szezontól fizz ligaként indul az élvonalbeli pontvadászat.
Az OTP Csoport leányvállalata, a 2024-től üzemelő fizz.hu széleskörű termékportfolióval rendelkező webshopot épített ki, azzal a céllal, hogy néhány éven belül a magyarországi e-kereskedelem meghatározó szereplőjévé váljon. A névhasználat ezen cél elérésében, valamint a fiatalabb szurkolók bevonásában segíti az OTP Csoport ökoszisztémájához tartozó vállalatot.
Az ország legnagyobb és a régió egyik legsikeresebb vállalata, a MOL, amely a 2020-2021-es idény óta elhivatott támogatója a férfi Magyar Kupának, a jövőben is a kupasorozat névszponzora lesz.