Felülmúlta a teljes 2021-es Eb-t is a találkozó.
A magyar szurkolókon nem múlt a válogatott győzelme Svájc ellen, hiszen rekordszámban követték a közmédia felületein a válogatott első Európa-bajnoki mérkőzését. Az M4 Sporton élőben követhető találkozó többszörös nézettségi csúcsot ért el, a közmédia és egyúttal a teljes piac idei legnézettebb műsora lett – közölte hétfőn az MTVA Sajtó és Marketing Irodája az MTI-vel.
A Nielsen adatai szerint átlagosan több mint 1,2 millióan nézték a szombat délutáni összecsapást (ebbe nem tartoznak bele azok, akik óriáskivetítők előtt vagy vendéglátóipari egységekben szurkoltak). Ez 45,1 százalékos közönségarányt jelent, vagyis gyakorlatilag minden második magyarországi háztartásban az M4 Sportot nézték a találkozó idejében – olvasható a közleményben.
Ez az arány már most jobb, mint bármelyik találkozóé a 2021-es Eb-n.
Az összegzés szerint nemcsak a televízióban, hanem az interneten is rendkívül népszerű volt a meccs: a Gemius mérése alapján 198 ezernél is több egyedi látogatója volt a találkozónak az ingyenesen használható m4sport.hu-n, ami szintén megelőzi a 2021-es torna mind az 51 találkozóján mért adatot.
Nemcsak a magyar válogatott, hanem az egész Eb kifejezetten népszerű a magyar nézők körében, hiszen a közmédia sportcsatornája szombaton és vasárnap is piacvezető volt Magyarországon: valamennyi csatornát figyelembe véve a teljes napon, valamint főműsoridőben is több nézője volt mindegyiknél. Ezzel az eredménnyel az M4 Sport csatornájának szombati meccse a közmédia és egyúttal a teljes piac idei legnézettebb műsora lett.
Kipróbálnád a sportfogadást? A legjobb helyen jársz! (x)