Megállapodást írtak alá, 2030-ig bajnoknak kell lenni.
Sajtótájékoztatót tartott hétfő délelőtt az Újpest, aminek két fő témája volt. Egyrészt új szponzorációt kötöttek a Schillerrel és a Toyotával.
GYORSJELENTÉS
A megállapodásról az újpestiek klubelnöke, Ratatics Péter így nyilatkozott:
„Nem csak sportszakmai, hanem üzletviteli tervet is alkottunk, hiszen nemzetközi klubcsapatot építünk, így lépésről lépésre haladni. Nem mennyiséget, minőséget keresünk szponzoráció terén a MOL színre lépése óta. Az elejétől kezdve stratégiai cél volt, hogy ilyen jellegű cégcsoport támogassa az Újpestet. Fontos az újpesti kötődés. Tervezünk a Puma és a Toyota mellett további partnereket is, de továbbra is a minőség a cél. Kell az is, hogy a pénznél többet kapjunk. Most pénz helyett autókat kapunk, az autókkal törődést, szervízelést is, és remélem, hogy a MOL üzemanyagával sokat megyünk.”
A Schiller Autó Család képviseletében Schiller Márk elmondta, a cég régi álma volt, hogy egyben legyen minden Újpesten, hiszen lokálpatrióták és mindig igyekeznek a helyi kezdeményezés mellé állni. Jött a lehetőség, így az Újpestnek mobilitási partnere lett. A Toyota képviseletében László Richárd úgy fogalmazott, a minőség és a győzelemre való törekvés nagyon fontos szempont. Az újpestiek játékosai és a stábtagok a piacvezető kategóriából kapnak járműveket – Benczédi Balázs ügyvezető erről azt mondta, a belső rendszer szerint osztják szét az autókat.
Ratatics Péter emellett a stadionkérdésről is beszélt. Úgy fogalmazott, a Szusza egy szentély, a Derbi is bizonyította, de aki járt már új stadionban, az tudja, hogy a modern focihoz, a szórakoztatáshoz elengedhetetlen változások kellenek. Két helyszín lehetséges a jövőben egy új stadion kapcsán: a mostani, de a közlekedés ezt megnehezíti, és a stadiont 90 fokban el kellene forgatni; emellett a Fóti úton lévő régi Tungsram területéről már tárgyalnak, hiszen jó a közlekedés, a szomszédban utánpótlás-központ van, és zöld parkot is terveznek mellé. A tárgyalást viszont megnehezítette, hogy ezzel kapcsolatban már kiszivárgott az információ.
FRISSÍTÉS: 14:37
ÍME, AZ ÚJPEST HIVATALOS BEJELENTÉSE
A Schiller Autó Családnak hála Toyotákat és Lexusokat használ majd az Újpest FC
Az ország egyik legnagyobb múltú autómárkakereskedése, a Schiller Autó Család lesz Magyarország egyik legpatinásabb, és nemzetközi és hazai szinten is az egyik legsikeresebb futballklubja, az Újpest FC mobilitási partnere.
A húszszoros magyar bajnok, tizenegyszeres Magyar Kupa-győztes és háromszoros Szuperkupa-győztes Újpest FC sportolói, edzői és menedzsmentje így a jövőben környezetbarát, öntöltő hibrid elektromos Toyota- és Lexus-személyautókat és Toyota-kisbuszokat használhatnak majd.
A Toyota márka képviseletét 2003, a Lexus márka reprezentációját pedig 2021 óta ellátó, egyébiránt több mint négy évtizedes múltra visszatekintő Schiller Autó Család 24 darab öntöltő hibrid elektromos Toyota C-HR, 1 darab öntöltő hibrid elektromos Toyota RAV4, 1 darab öntöltő hibrid elektromos Lexus NX és 2 darab öntöltő hibrid elektromos Lexus RX személyautó, valamint 1 darab Proace City Van és 1 darab Proace Van áruszállító és 1 darab Proace Verso személyszállító jármű rendelkezésre bocsátásával biztosítja a jövőben az Újpest FC mobilitási szükségleteit.
Az új és használt autók értékesítésével, szervizelésével, karambolos javításával, rövid és hosszú távra történő kiadásával foglalkozó, három generációt felölelő Schiller Autó Család története 1980-ban indult, amikor Schiller Péter megalapította első gumiabroncs-műhelyét. Az azt követő évtizedekben a hazai autóforgalmazás egyik meghatározó szereplőjévé váló Schiller Autó Család 2003-ban nyitotta meg Toyota márkakereskedését Újpesten, amely azóta a vállalatcsoport egyik meghatározó elemévé vált, 2021-ben pedig a vállalat által a Váci úton, zöldmezős beruházással létesített új komplexumban az új Toyota-bemutatóterem mellett az ügyfelek több évtizedes, legmagasabb színvonalú kiszolgálásának elismeréseként egy Lexus-márkakereskedés létesült. Az M0-ás körgyűrűről percek alatt elérhető márkakereskedés impozáns paraméterekkel büszkélkedhet: míg az új Toyota Schiller-bemutatóteremben egyszerre 12, addig a hozzá kapcsolódó Lexus-bemutatóteremben egyszerre 7 autó állítható ki, amihez Magyarország legnagyobb egybefüggő márkaszerviz-komplexuma társul, több, mint 50 szervizállással. A Schiller Autó Család munkáját az elmúlt közel négy és fél évtizedben számtalan szakmai díjjal ismerték el, a legnagyobb elismerésnek azonban több évtizede visszajáró ügyfeleik lojalitását tekintik.
Reakciók
„Megtisztelő számunka, hogy a szurkolók számára az elmúlt több mint száz évben annyi örömet szerző, túlzás nélkül állítható módon ikonikus futballklub, az Újpest FC bennünket választott, és a jövőben a hazai és nemzetközi szinten egyaránt az egyik legsikeresebb magyar csapat mobilitási partnerei lehetünk.
Bízunk abban, hogy ezzel a reményeink szerint értékteremtő együttműködéssel visszaadhatunk egy keveset a közösségnek, amelyben dolgozunk, és az újpestiek szemében ezzel a szponzorációval még jobban láthatóak leszünk.”
– fogalmaz az első lépésként egy évre kötött együttműködés kapcsán Schiller Márk, a Schiller Autó Család stratégiai és marketingigazgatója.
Hagyomány és megújulás
Az 1885-ben alapított Újpesti Torna Egylet futballszakága 1901-ben, az első Nemzeti Bajnoksággal indult. A lila-fehérek az elmúlt 123 évben sok örömet szereztek az újpesti és magyar szurkolóknak, a nemzetközi színtéren szerzett kék KK-győzelem és egy Nemzetek Tornája-győzelem mellett húsz magyar bajnoki, tizenegy Magyar Kupa- és három Szuperkupa-győzelem önmagáért beszél. A klub emellett számos világhírű futballistát is adott a labdarúgásnak, köztük olyan legendás nevekkel, mint a Fogl testvérek, Zsengellér, Szusza, Göröcs, Bene, Fazekas vagy Törőcsik.
„Nagy büszkeség számunkra, hogy a Schiller Autó Családdal kötött megállapodás révén egy olyan ikonikus márka, mint a Toyota lesz klubunk mobilitási partnere. Ahogyan az Újpest a pályán, úgy a Toyota az utakon bizonyítja, hogy a hagyomány és a megújulás kéz a kézben járhat. Sportolóink és stábunk által használt környezetbarát, öntöltő hibrid elektromos autók nemcsak fenntarthatósági elkötelezettségünket tükrözik, hanem azt is, hogy ez az együttműködés túlmutat a sporton és az autózás világán – közös célunk a kiválóság és a közösség szolgálata minden téren.” – teszi hozzá az együttműködés kapcsán Ratatics Péter, az Újpest FC elnöke.
A világszinten és Magyarországon is piacvezető Toyota a társadalmi felelősségvállalás és a sport támogatásának számos területén aktív, nemzetközi és hazai szinten egyaránt. A legsikeresebb magyar olimpikonokat és paralimpikokat a Toyota Central Europe – Hungary közvetlenül támogatja, az egyes sportklubokkal pedig, a helyi közösségek kiemelt és felelős tagjaként jellemzően legnagyobb márkakereskedőink lépnek mobilitási partnerségre a mi támogatásunkkal.
A saját területén egyaránt kimagaslót alkotó Schiller Autó Család és Újpest FC együttműködése ezek sorában is különlegesnek számít, hisz ez esetben hazánk egyik legnagyobb múltú, közel négy és fél évtizedre visszatekintő márkakereskedése köt partneri megállapodást az egyik legpatinásabb, több mint százhúsz éves múltra visszatekintő magyar futball klubbal. Bízunk benne, hogy az ennek keretén belül rendelkezésre bocsátott környezetbarát Toyota- és Lexus-gépkocsik nem csupán hozzájárulnak majd a sportolók és a stáb motiválásához és sikereihez, valamint a napi szintű logisztikai feladatok ellátásához, hanem egyben inspirációul is szolgálnak majd a klub eredményeit követő szurkolók számára a környezettudatos közlekedés tekintetében.” – árulja el hozzá László Richárd, a Toyota Central Europe – Hungary országigazgatója.
Kipróbálnád a sportfogadást? A legjobb helyen jársz! (x)