Új módszerrel lehet italt és ételt rendelni a Fradi hazai meccsein

De nem mindenkinek!

Forrás: fradi.hu

ÍME, A FERENCÁROS HIVATALOS BEJELENTÉSE:

,,Szombattól új szolgáltatás gyarapítja szurkolóink meccsélményét!

Mostantól nem maradhatnak le egyetlen Fradi-gólról sem szurkolóink. Klubunk a férfi labdarúgó OTP Bank Liga 15. fordulójában, szombaton 15:30-as kezdéssel sorra kerülő FTC-Puskás Akadémia mérkőzésen új szolgáltatást vezet be a Fradi applikáció használói számára, az online étel- és italrendelés funkciót.

A Magyarországon egyedülálló fejlesztést a szurkolók a frissített Fradi applikáció letöltésével bármikor elérhetik. Európa néhány stadionjában is elérhető ilyen funkció, de főleg az Egyesült Államok arénáiban általános és népszerű ez a szolgáltatás.

Célunk, hogy a szurkolóknak még kényelmesebb és egyszerűbb legyen a kívánt ételt vagy italt beszerezni bármely székről (VIP kivétel), hosszútávon pedig az, hogy csökkentsük a büfésorokban töltött időt.

A szurkolók meccsnapon, a helyszínen, kapunyitástól tudnak ételt és italt rendelni, a B, C, D szektorok 8 büféjében (kivéve az 1. és a vendég szektor büféje). A rendeléseket azonnal szurkolói kártyával ki tudják fizetni, melyet aztán az átvételi pontokon kaphatnak meg – az átvételi pontok az említett büfék kijelölt pontjain találhatóak. Ha nincs külön a szurkolói kártyára pénz töltve, akkor egy gyors bankkártyás tranzakcióval megtehetik a feltöltést, mellyel együtt fizethetik is utána azonnal a kosár értékét. A már megszokott klasszikus vásárlási mód is megmarad az összes eddigi kasszával, így az sem szorul háttérbe, ez egy plusz lehetőség lesz innentől kezdve. 

A rendeléseket a fizetés után tehát az adott büfé egy külön kijelölt, újonnan létrehozott sorában tudják átvenni, melyeket külön jelezni fogunk a helyszínen. Ha kész a rendelés, az applikáció küld értesítést, tehát elég elindulni a rendelésért, ha azt összekészítette a büfé szolgáltató. A rendeléseket az emailben és applikációban is megkapott kóddal tudják átvenni. 

Az online büféket kapunyitástól fogjuk megnyitni. Az ételeket nem szállítjuk ki, azokat csak a helyszínen lehet megrendelni és átvenni. Ha egy adott online büfé kapacitása megtelik, jelezni fogjuk az appban, folyamatosan dolgozzuk fel a rendeléseket, amint van újabb erőforrás, azonnal lehet rendelni. Hangsúlyozzuk, hogy a hatékonyabb kiszolgálás érdekében, az ezzel a funkcióval választható termékek választéka szűkebb!

Rendelés előtt mindenképpen olvassák át az általános szerződési feltételeket (ÁSZF)!

Kérjük, osszák meg fejlesztési gondolataikat, kérdéseiket, észrevételeiket velünk bármikor az info@groupamaarena.com címen!"

Legfrissebb híreink