Orosz játévezetési balhé: kiderült miről beszélt egymással a bíró és a VAR

Érdekes mondatok is elhangzottak.

Forrás: Szpartak Moszkva/Facebook

Mint ismert, játékvezetői részrehajlás miatt töröl a Szpartak Moszkva-PFK Szocsi (2-2) orosz élvonalbeli labdarúgó-mérkőzés végeredményét. A találkozón Vaszilij Kazarcev játékvezető két büntetőt is ítélt a vendégeknek, akik mindkettőt értékesítették, a másodikat közvetlenül a lefújás előtti percekben.

 

Áll a bál Oroszországban: Kassai reakciója - NB1.hu

 

 

A mérkőzés után sokan követelték a VAR és a bíró közötti beszélgetés leiratát, amit a betsport.news tett közzé:

VAR: ,,Azta! Szépen hárított a kapus."

Eskov (oldalvonali-játékvezető): ,,A lábával eltalálta."

VAR: ,,Mit csinált?"

VAR: ,,Szöglet vagy mi?"

VAR: ,,Mit csinált?"

Karazcev (játékvezető): ,,Lövés, Gigot felrúgja."

VAR: ,,Büntető. A játékvezető büntető ítélt."

Karazcev a játékosoknak: ,,Ellenőrzés. Ellenőrzés."

Eskov: ,,Nem tudom törölni."

Karazcev a játékosoknak: ,,Ellenőrzés. Ellenőrzés."

Mély lélgezeteke a VAR központban.

Karazcev: ,,Elrúgta a labdát, Gigot felrúgta. Ellenőőrzés."

VAR: ,,Ön így látta?"

Eskov: ,,Hát, igen, ***, csináld."

VAR: ,,Ha meghozta a döntést."

VAR: ,,Van még egy felvétel... hátulról..."

VAR: ,,Egy másik szögből is látható."

Eskov: ,,Ítéld meg... Egyből láttam, ütemett tévesztettem azonnal."

Kazarcev a játékosoknak: ,,Igen, maradjanak ott!"

Bíró: ,,Bob!"

Karazcev: ,,Ellenőrzést."

Negyedik játékvezető: ,,Legközeleb ez nem tizenegyes."

VAR: ,,A bíró döntése megszületett."

Karzacev a negyedik játékvezetőnek: ,,Micsoda, Garik?"

Negyedik játékvezető: ,,5 perc hosszabbítás."

VAR: ,,Itt van, nézze meg."

Eskov: ,,Nos, elrúgta a lábát... Basil!"

Kazarcev: ,,Figyelek."

Eskov: ,,Megerősítem a döntést."

Kazarcev: ,,Köszönöm, folytassuk."

Eskov: ,,Ellenőrzés vége."

Ebből a szövegből nem derül ki egyértelműen, hogy ki volt a hibás a döntésért, de Kassai elismerte, hogy bírói hiba volt. Kazarcev a hibás a döntésben, hiszen ő hozta meg. A VAR a protokollt követte, amennyiben egyértelműen kimondta volna, hogy nem volt tizenegyes az eset, akkor megszegte volna az eljárásrendet.

Azt azért érdemes megnézni, hogy a negyedik játékvezető mit mondott, hogy ez legközelebb nem tizenegyes.

Legfrissebb híreink