Új "igazolást" jelentett be a DVTK

2018. október 11. csütörtök 09:26  | Bíró Ádám
OTP BANK LIGA

Komoly feladata lesz az érkezőnek.

A nehéz helyzetben lévő DVTK Dr. Balogh Sándor személyében egy marketing és kommunikációs igazgatóval erősített. A szakemberrel a diósgyőriek egy hosszabb interjút készítettek, a beszélgetés során többek között arra is kitértek, hogy mit várhatnak tőle a drukkerek.
 
"Kemény munkát! De egyelőre hadd ne ígérjek! Ígérgethetnék, de inkább azon dolgozok, dolgozunk, hogy a munkánkkal -hiszen nem egyedül vagyok a marketing és kommunikációs osztályon- mindent megtegyünk a szurkolókért, a partnereinkért, a sportolókért és a sportolni vágyó fiatalokért. Időre van szükségem, hiszen néhány napja érkeztem, az első időszak - amit igyekszem minél rövidebbre szorítani - azzal telik, hogy felmérjem a lehetőségeket, informálódjak, átadjam azt, amit szeretnék megvalósítani. Ez természetesen nem lesz annyira látványos egy külső szemlélőnek. Ezt követően a szurkolókkal és a klubvezetéssel egyeztetve szeretném megvalósítani, azt, amire igény és lehetőség mutatkozik. Azt azonban már most elmondhatom, hogy külföldi gyakorlat alapján ki kell bővíteni azt az élményt, amit egy meccs nyújt, ne csak a 90 perc szórakoztasson (jobb esetben), hanem szeretnénk körítést adni a főprogramnak. Akkor dolgozunk jól, ha a közönség nem öt-tíz perccel a kezdő sípszó előtt érkezik, hanem értelmét látja korábban elindulni, mert biztos lehet benne, hogy jól fogja érezni magát. Elsősorban sporttal kapcsolatos attrakciókban gondolkodunk, amivel úgymond kiszínezzük magát a meccset" - fogalmazott Dr. Balogh Sándor.
 
A diósgyőri szurkolók egyébként a futballisták teljesítményéről kemény kritikát fogalmaztak meg, a részletekről ide kattintva olvashatnak.
 

LEGFRISSEBB HÍREK