nb1.hu

Tarolt az el Clásico magyarországi nézettsége

Budapest – A 18-49 éves férfiak körében a Sport 1 volt a legnézettebb csatorna.

A 18-49 éves férfiak körében a Sport 1 volt a legnézettebb csatorna szombaton a Barcelona és a Real Madrid csúcsrangadója, az el Clásico alatt.

 

Szombaton este szoros csatát vívott egymással a Barcelona és a Real Madrid (2–1 lett a vége a vendég Real Madridnak). A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1-en közvetített mérkőzés (20:27-22:23) tartós nézőszáma több mint 450 ezer volt, a sportcsatorna a fogyasztói szempontból legfontosabb 18-49 éves férfiak körében 17,1 százalékos közönségarányt ért el, amivel a Sport1 a célcsoportban – a nagy kereskedelmi televíziókat is megelőzve – a legnézettebb csatorna volt az adott idősávban Magyarországon. Az el Clásicóra, beleértve a felvezető műsort és az elemzést is (19:15-23:00) összesen közel 900 ezren voltak kíváncsiak.

 

Bár a 31. forduló előtt nagy volt a különbség a két ősi rivális között, a Real Madrid győzelmével hét pontra megközelítette a listavezető Barcelonát, és továbbra is csak egy pont a hátránya második Atlético Madriddal szemben. Nem dőlt még el tehát a spanyol bajnokság. 

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)

Megosztás:
Kapcsolódó hírek
DVSC
DVTK
Ferencvárosi TC
Kecskeméti TE
Kisvárda Master Good
Mezőkövesd Zsóry FC
Fehérvár FC
MTK Budapest
Paksi FC
Puskás Akadémia FC
Újpest FC
ZTE FC