NB2 logó
NB3 logó
eb2016Európa-bajnokságlegkeresettebbKirály GáborBernd Storck

Király Gábor a „legkeresettebb” magyar labdarúgó

Hegedűs Gábor - 2016. július 19. kedd 16:28
Budapest – Storck a hatodik legnépszerűbb edzőnek számított európai viszonylatban.
Kép forrása: thepeninsulaqatar.com

A foci EB végeztével a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség megvizsgálta, hogy hogyan befolyásolta a torna az internetes kereséseket. A kutatás a torna alatti rövidtávú trendeket hasonlította össze, egy-egy napi keresési csúcsok alapján.

 

A 2016-os labdarúgó Európa-bajnokságon 24 csapat 6 négyes csoportra bontva versengett egymással. Bár sokan vitatják a magas csapatszámot, abban a legtöbben egyetértenek, hogy a legnagyobb pozitívuma a kis csapatok szereplése a mérkőzésen, úgy, mint a torna egyik meglepetése, a magyar válogatott, ami 44 év után ismét bizonyítani tudott.

 

Ronaldóra keresünk a legtöbbet

 

Az elmúlt évben az adott ország válogatott játékosaira történő összes keresések alapján felállított sorrend szerint a legtöbbet:

 

·         Portugáliára (9.261.310 átlagos keresés havonta),

·         Spanyolországra (3.316.600),

·         Angliára (2.757.900),

·         Franciaországra (2.275.100),

·         Németországra (2.220.110),

·         Belgiumra (1.568.000),

·         Wales-re (1.429.700),

·         Svédországra (1.240.000),

·         Olaszországra (747.510),

·         és Lengyelországra kerestek (725.340).

 

A portugáloknál Cristiano Ronaldora az elmúlt 12 hónapban önmagában több mint átlag 6 millió keresés történt havonta.A labdarúgó bajnokság idején is a portugál csapatkapitány bizonyult a legnépszerűbb játékosnak a Klikkmánia elemzése alapján, őt követi a francia Antoine Griezmann, a harmadik helyet Gareth Bale foglalja el, a negyedik Mario Gomez, a német válogatott játékosa, az ötödik legtöbbet keresett európai labdarúgó pedig a svéd Zlatan Ibrahimovic.

 

A csapatokkal kapcsolatos keresési trendeket nézve elmondható, hogy folyamatosan nőtt az érdeklődés az egyes válogatottak iránt. A legnépszerűbb csapat a torna ideje alatt a bajnok portugál válogatott, akiket a németek, az olaszok, az angolok és a franciák követnek. A mérkőzések idején egy adott csapat iránti érdeklődés mindig növekszik, viszont a kiesés után elenyésző a keresések száma, amit jól példáz a sereghajtók között is az angol majd az olasz válogatott szereplése utáni minimális keresési átlag.

 

 

Király Gábor a király

 

A legnépszerűbb magyar játékos a tornát megelőző egy évben a Google keresések havi átlaga alapján Dzsudzsák Balázs (9.900 keresés), akit Király Gábor (6.600), Gera Zoltán (4.400), Szalai Ádám (4.400), és Kleinheisler László (3.600) követ. A 2016-os EB alatt ez a sorrend átalakult: a sort Király Gábor vezeti, aki a szürke mackónadrágjával és nagy védéseivel egész Európa szívébe belopta magát. A csapatkapitány Dzsudzsák Balázs a bajnokság ideje alatt a második legkeresettebb játékos volt, akit a fiatal felfedezett Szalai Ádám követ, akire az első és az utolsó mérkőzés ideje alatt kerestek kiemelkedő számban. Gera Zoltán a 2016-os Foci-Eb utolsó csoportmérkőzésén a már nyertes csapatnak rúgott góljával kiérdemelte a bajnokság legszebb gólját, valamint a meccs utáni időszakban Király Gábor után az ő nevére kerestek a legtöbbet, ezáltal a június 22-ei pár napban ő számított a második legkeresettebb magyar játékosnak.

 

Bernd Storck a TOP edzők között

 

A magyaroknak Bernd Storck német edzővel sikerült kijutniuk a bajnokságra, és szép eredményt elérniük. Storck szakmai sikerét alátámasztja, hogy a Klikknánia elemzése alapján a hatodik legnépszerűbb edzőnek számított európai viszonylatban a legsikeresebb magyar meccsek időszakában. A torna ideje alatt olyan nagy nevek mellett szerepelhet, mint az olaszok edzője, Antonio Conte, akire a legtöbbet kerestek. A második legtöbb keresés Roy Hodgson nevére érkezett, a harmadik helyet Didier Deschamps foglalja el, akit Fernando Santos és Joachim Löw után a magyar csapat edzője követ.

 

,,Az idei Foci EB rengeteg meglepetéssel nyűgözte le a labdarúgás szerelmeseit, ezért szerettük volna megmutatni, hogy formálja át egy ilyen nagy volumenű esemény, ha csak időlegesen is a keresési átlagokat. A keresőmarketingnek és a keresőoptimalizálásnak egyre nagyobb szerepe van, amit minden szegmensben érdekes és érdemes kihasználni”- mondta el Asztalos Levente a Klikkmánia ügyvezető igazgatója.

Szólj hozzá Te is!
LEGFRISSEBB HÍREK
HÍRLEVÉL
Foci hírek első kézből!
BLOGOK
GEORGE F. HEMINGWAY
Szomorú vasárnap
KERINGER ZSOLT
Már csak a válogatott
TABELLA
1Videoton FC21
2Ferencvárosi TC19
3DVSC17
4Budapest Honvéd16
5Puskás Akadémia FC14
6Vasas FC13
7Újpest FC13
8Paksi FC13
9DVTK12
10Swietelski Haladás9
11Mezőkövesd Zsóry FC8
12Balmaz Kamilla Gyógyfürdő6
FACEBOOK
Kövess minket Facebookon, hogy labdába rúghass, ha fociról van szó!